Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga angažovanje akreditovane kontrolne organizacije na poslovima kontrole opreme i delova, kao i za nadzor i koordinaciju u radu na zavarivanju u okviru tekućeg održavanja TENT B, remont

Službeni glasnik 22/2012 - 23.03.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. decembra 2008 godine), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO

Ogranak TENT B, Poštanski fah 35, Ušće

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga angažovanje akreditovane kontrolne organizacije na poslovima kontrole opreme i delova, kao i za nadzor i koordinaciju u radu na zavarivanju u okviru tekućeg održavanja TENT B, remonta blokova B1 i B2 za period angažovanja od jedne godine

JN 6363/B

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B Ušće, Poštanski fah 35.

- tekući račun 205-13550-81,

- matični broj 7802161,

- PIB 101217456,

- šifra delatnosti 3511,

- telefon 011/81-11-868; 81-11-864,

- telefaks 011/81-11-992,

- e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka usluga angažovanje akreditovane kontrolne organizacije na poslovima kontrole opreme i delova, kao i za nadzor i koordinaciju u radu na zavarivanju u okviru tekućeg održavanja TENT B, remonta blokova B1 i B2 za period angažovanja od jedne godine.

3. Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

4. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

5. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.

6. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 sati, u prostorijama Komercijalne službe PD „TENT" d.o.o. Obrenovac, Ogranak TENT B – Ušće.

- Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 500,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o. Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbija a.d.

- Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili elektronskom poštom uz ovlašćenje za pruzimanje iste (ako se dokumentacija preuzima lično), priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača (koji pored podataka o ponuđaču sadrži i broj telefona i ime osobe za kontakt za ovu javnu nabavku).

– Zainteresovani inostrani ponuđači 5,00 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o. Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG)

7. Poseta naručiocu je moguća. poseta se najavljuje 2 dana unapred, a preporučljivo do 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

8. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 31 dan od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN br. 6363/B ne otvaraj, uručiti arhivi TENT B za Danijelu Dragićević". Ponudu poslati u jednom primerku.

9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 10,30 časova u prostorijama Komercijalne službe TENT „B" –Ušće, Sala 1 sprat

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnost da u naredne 3 godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

15. Osoba za kontakt je Danijela Dragićević, tel: 011/81-11-868; 011/81-11-864. 8878