Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku: Usluga mehaničkog i hemijskog čišćenja naslaga mazuta i pranja mazutnog postrojenja na lokacijama TENT A i TENT B, sakupljanje, transport i konačno zbrinjavanje otpada nastalog nakon ...

Službeni glasnik 34/2012, 18.04.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08 ), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO „TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC

OGRANAK: TENT A, TENT B

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

oglašava

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku: Usluga mehaničkog i hemijskog čišćenja naslaga mazuta i pranja mazutnog postrojenja na lokacijama TENT A i TENT B, sakupljanje, transport i konačno zbrinjavanje otpada nastalog nakon čišćenjaza 2012.-tu godinu – po partijama

(JN ZSU 004530/12, 6397/B)

1. Podaci o naručiocu:

Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac, Ogranci: TENT A i TENT B,

Tekući račun: 205-13550-81 ,

Matični broj: 7802161,

PIB:101217456,

Šifra delatnosti 3511

Ogranci društva: TENT A i TENT B,

Telefon:011/20-54-547,

Telefaks: 011/8754-979

e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: usluge mehaničkog i hemijskog čišćenja naslaga mazuta i pranja mazutnog postrojenja na lokacijama TENT A i TENT B, sakupljanje, transport i konačno zbrinjavanje otpada nastalog nakon čišćenja za 2012.-u godinu po partijama. Predmet nabavke je oblikovan po partijama.

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz člana 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je: najniža ponuđena cena.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 sati u prostorijama „TENT" d.o.o Obrenovac, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.180,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank.

zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

Zainteresovani inostrani ponuđači 10,00 evra na devizni račun TENT d.o.o. Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG)

6. Poseta naručiocu je obavezna. Poseta se najavljuje 2 dana unapred. Kontakt osoba za posetu naručiocu je Dejan Madžarac, predsednik komisije za predmetnu javnu nabavku, tel. 011/8726-324 i 064/840-96-96.

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN broj 004530/12, 6397/B, ne otvarati, uručiti Nataši Matić, PKA TENT d.o.o.". Ponudu poslati u 1 (jednom) primerku.

9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 10,30 časova u prostorijama PKA TENT d.o.o., adresa Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, Naručilac najavljuje mogućnost da u naredne 3 godine od dana zaključenja ugovora, kod novih usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih usluga, izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

15. Osoba za kontakt je Nataša Matić, tel: 011/20-54-547 12536