Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga adaptacije sistema nadzora i upravljanja postrojenjima za odmrzavanje železničkih kola na industrijskoj železnici TENT d.o.o. u 2012. godini JN ZSU 001569 /11

Službeni glasnik 53/2012, 24.05.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. decembra 2008. godine) i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 98/04)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC

OGRANAK ŽT TENT

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga adaptacije sistema nadzora i upravljanja postrojenjima za odmrzavanje železničkih kola na industrijskoj železnici TENT d.o.o. u 2012. godini

JN ZSU 001569 /11

1. Podaci o naručiocu:

– Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla", d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac Ogranak ŽT TENT.

– tekući račun 205-13550-81,

– matični broj 7802161,

– PIB 101217456,

– šifra delatnosti 010102,

– Ogranak Društva ŽT TENT,

– telefon 011/ 2054-792,

– telefaks 011/8754-979,

– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: usluga adaptacije sistema nadzora i upravljanja postrojenjima za odmrzavanje železničkih kola na industrijskoj železnici TENT d.o.o. u 2012. godini. Plan nabavke investicija za 2012 god. poz. 8.1

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica, koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je najniža ponuđena cena.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 sati u prostorijama „TENT" d.o.o. Obrenovac, Ogranak TENT A Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 2.000,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbija a.d, a inostrani ponuđači uplatiće iznos od 20 evra na devizni račun TENT d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično ili poštom, uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

6. Naručilac će omogućiti zainteresovanim ponuđačima obilazak lokacija na kojima će biti izvršene usluge. Poseta se najavljuje dva dana unapred, a poželjno je da ne bude kasnije od 20. dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1. u roku od 32 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 12,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN ZSU 001569/11 ne otvarati uručiti Srđanu Janković – Služba nabavke TENT-a". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.

9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 12,15 časova u prostorijama Službe nabavke, Sektor PKA, Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnost da u naredne tri godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

15. Osoba za kontakt je Srđan Janković, telefon: 011/2054-792.

17240