Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga oskultacija deponije pepela i šljake TENT-a A (JN -003815)

Službeni glasnik 82/2012.  - 22.08.2012.

Na osnovu člana 28. Zakona o javnim nabavkama RS („Službeni glasnik RS", broj 116/08 od 22. decembra 2008. godine) i člana 2. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", 50/09)

JP „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO „TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga oskultacija deponije pepela i šljake TENT-a A

(JN -003815)

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o., Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac Ogranak A, tekući račun: 205-13550-81, matični broj: 7802161, PIB: 101217456, šifra delatnosti 3511, Ogranak društva TENT A, telefon: 011/87-54-941; telefaks: 011/87-54-979;

e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke usluga: Oskultacija deponije pepela i šljake TENT-a A.

3. Detaljna tehnička specifikacija predmeta nabavke data je u konkursnoj dokumentaciji.

4. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08) i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

5. Kriterijum za ocenu ponuda: najniža cena.

6. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 časova u prostorijama TENT d.o.o., Obrenovac, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, Obrenovac.

– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.180,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD TENT d.o.o., Obrenovac broj 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.

– Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

– Zainteresovani inostrani ponuđači 15 evra na devizni račun TENT d.o.o., Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 0070 100 3046 0987 (SWIFT code:KOBBRSBG).

7. Poseta naručiocu (svakom od ogranaka TENT-a za koji ponuđač konkuriše) je obavezna, a njen dokaz priložen uz ponudu. Poseta se najavljuje dva dana unapred, a najkasnije 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

8. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

9. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1. u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS", sa naznakom: „Ponuda za JN 003815 , ne otvarati uručiti D. Ćurčiću, Služba nabavke TENT-a". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.

10. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

11. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

12. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje - __.___, u 12,00 časova , u prostorijama Službe nabavke TENT-a A, Bogoljuba Uroševića Crnog 44, u Obrenovcu.

13. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.

14. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

15. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnost da u naredne tri godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

16. Osoba za kontakt je Dragoljub Ćurčić telefon: 011/8754-941/lokal 384. E-6958