Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara mlinske poluge prema crtežu br. 0-01-01-008 u okviru projekta Standardni remonti, TE Kolubara A – agregat 2, TE Kolubara A agregat 3; tekuće održavanje, TE Kolubara; Standardni remont

SLUŽBENI GLASNIK 23/2013   DATUM:13.03.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22.12.2008. godine) i člana 3. „Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki" („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

Javno preduzeće „Elektroprivreda Srbije"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
Ogranak TE Kolubara, 3. oktobra 146
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara mlinske poluge prema crtežu br. 0-01-01-008 u okviru projekta Standardni remonti, TE Kolubara A – agregat 2, TE Kolubara A agregat 3; tekuće održavanje, TE Kolubara; Standardni remonti, TE Kolubara A – agregat 1 za 2013. godinu
(JN NN 20144/2012)

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac Ogranak TE Kolubara, 3. oktobra 146
– Tekući račun 205-13550-81
– Matični broj 7802161
– PIB 101217456
– Šifra delatnosti 3511
– Ogranak Društva TE Kolubara
– Telefon 011/20-54-929
– Telefaks 011/8122-058, 8162-310
– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

2. Predmet nabavke: nabavka dobara – Mlinske poluge prema crtežu br. 0-01-01-008u okviru projekta Standardni remonti, TE Kolubara A – agregat 2, TE Kolubara A – agregat 3; tekuće održavanje, TE Kolubara; Standardni remonti, TE Kolubara A – agregat 1 za 2013. godinu.
Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 10,00 do 14,00 časova u prostorijama „TENT" d.o.o Obrenovac, Ogranak TE Kolubara Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: 3. oktobra 146, Veliki Crljeni.
– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.200,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
– Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
– Zainteresovani inostrani ponuđači evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

6. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

7. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 11,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 20144/2012 – Mlinske poluge prema crtežu br. 0-01-01-008, ne otvarati uručiti Srđanu Žuniću – Služba nabavke na adresu TE KOLUBARA, Veliki Crljeni 11563, 3 oktobra 146. Ponuđač je dužan da na poleđini koverte, naznači naziv, adresu, telefon i kontakt osobu.
Ponudu poslati u 1 (jednom) pisanom primerku.

8. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

9. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

10. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje, odnosno u 12,00 časova u prostorijama Službe nabavke,.

11. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

12. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

13. Osoba za kontakt je Srđan Žunić, 011/20-54-929.
E-2416