Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova zamena podzemnog kablovskog voda za napajanje trafostanice 6/0,4 kV u železničkoj stanici Vreoci prema idejnom projektu (Energoprojekt – Entel a.d broj 03-EN/13) JN ZSU 959/2013

SLUŽBENI GLASNIK 29/2013   DATUM:29.03.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. decembra 2008. godine), i člana 3. „Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki" („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
OGRANAK ŽELEZNIČKI TRANSPORT
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova zamena podzemnog kablovskog voda za napajanje trafostanice 6/0,4 kV u železničkoj stanici Vreoci prema idejnom projektu (Energoprojekt – Entel a.d broj 03-EN/13)
JN ZSU 959/2013

1. Podaci o naručiocu:
– Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac
– tekući račun: 205-13550-81,
– matični broj: 07802161,
– PIB: 101217456,
– šifra delatnosti: 3511,
– Ogranak Društva železnički transport,
– telefon: 011/875-55-00,
– telefaks: 011/875-49-79,
– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
2. Predmet nabavke: nabavka radova – zamena podzemnog kablovskog voda za napajanje trafostanice 6/0,4 kV u železničkoj stanici Vreoci, prema idejnom projektu (Energoprojekt -Entel a.d broj 03-EN/13)
Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.
3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.
4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.
Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.
5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu 10,00 do 13,00 časova u prostorijama PKA TENT A, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44.
Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 120,00 dinara, sa uračunatim PDV-om na tekući račun „TENT" d.o.o. Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili elektronskom poštom (tif. ili pdf. format) uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
Zainteresovani inostrani ponuđači 1,00 evra na devizni račun „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).
6. Poseta naručiocu Ogranak Železnički transportje obavezna. Poseta se najavljuje dva dana unapred, a poželjno je da se obavi do 20. dana, od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".
7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.
8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od30dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN959/2013 – ne otvarati, uručitiarhivi za Jelenu Mihajlović, Služba nabavke PKA TENT A". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.
9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.
10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.
11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 10,30 časova, u prostorijama Službe nabavke, PKA TENT A, Bogoljuba Uroševića Crnog 44.
12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.
13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.
14. Osoba za kontakt je Jelena Mihajlović, tel: 011/205-46-92, e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli . 9472