Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga redovno odmašćivanje i čišćenje prostorija menze u TENT B u okviru projekta Tekuće održavanje, TENT B za 2013. godinu (JN ZSU 208/2013)

SLUŽBENI GLASNIK 30/2013   DATUM:02.04.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i člana 3. „Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki" („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
Bogoljuba Uroševića Crnog 44
Ogranak TENT B, Poštanski fah 35, Ušće
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga redovno odmašćivanje i čišćenje prostorija menze u TENT B u okviru projekta Tekuće održavanje, TENT B za 2013. godinu
(JN ZSU 208/2013)

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac Ogranak TENT B , Poštanski fah 35, Ušće, Tekući račun 205-13550-81, matični broj 07802161, PIB 101217456,
šifra delatnosti 3511, Ogranak Društva TENT B, telefon 011/81-11-864;81-11-860
telefaks 011/81-11-992, e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .
2. Predmet nabavke: nabavka usluga – Redovno odmašćivanje i čišćenje prostorija menze u TENT B u okviru projekta Tekuće održavanje, TENT B za 2013. godinu.
Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.
3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz člana 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.
4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.
5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 časova u prostorijama Službe nabavke PD TENT d.o.o Obrenovac, Ogranak TENT B – UŠĆE. Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 100,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke. Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili elektronskom poštom uz ovlašćenje za pruzimanje iste (ako se dokumentacija preuzima lično), priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača (koji pored podataka o ponuđaču sadrži i broj telefona i ime osobe za kontakt za ovu javnu nabavku). Zainteresovani inostrani ponuđači 1,00 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG)
6. Poseta naručiocu je moguća. Poseta se najavljuje dva dana unapred, a preporučljivo do 20.-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".
7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.
8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 31 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS", odnosno do 11,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 208/2013 – ne otvarati uručiti arhivi TENT B za Desu Kovačević-Pokrajac". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.
9. U slučajevima predviđenim Članom 32 ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.
10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.
11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 11,30 časova u prostorijama Službe nabavke TENT B UŠĆE, Sala prvi sprat.
12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.
13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.
14. Osoba za kontakt je Desa Kovačević-Pokrajac , tel: 011/011/81-11-864;011/81-11-860. 10183