Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga ronilački radovi u 2013. godini JN ZSU 20167/2012

SLUŽBENI GLASNIK 33/2013   DATUM:10.04.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22.12.2008. godine), i člana 3. „Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki" („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
OGRANAK TENT A
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga
ronilački radovi u 2013. godini
JN ZSU 20167/2012

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac Ogranak TENT A, Bogoljuba Uroševića Crnog 44.
Tekući račun: 205-13550-81 ,
Matični broj: 7802161,
PIB: 101217456,
Šifra delatnosti: 3511
Ogranak Društva TENT A ,
Telefon 011/87-55-500,
Telefaks 011/87-55-502,
e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .
2. Predmet nabavke: nabavka usluga – ronilački radovi u 2013. godini u okviru projekta Standardni remonti, TE Nikola Tesla A – zajednička postrojenja; Tekuće održavanje, TENT A; Standardni remonti, TE Nikola Tesla A – zajednička postrojenja; tekuće održavanje, TENT A za 2012. godinu. Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.
3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.
4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena. Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.
5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 8,00 do 14,00 časova u prostorijama „TENT" d.o.o Obrenovac, Ogranak TENT A, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44.
Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o. Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
Zainteresovani inostrani ponuđači evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).
6. Poseta naručiocu je moguća.
7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.
8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 12,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 20167/2012 – ne otvarati, uručiti arhivi Služba nabavke TENT-a". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.
9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.
10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.
11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 12,00 časova u prostorijama Službe nabavke.
12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.
13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana, od dana otvaranja ponuda.
14. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnosti da u naredne 3 godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.
15. Osoba za kontakt je Zoran Jovović, tel.: 066/89-33-925. 10857