Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara skretnički delovi u okviru projekta Tekuće održavanje, Železnički Transport za 2013. godinu (JN NN 1082/2013)

SLUŽBENI GLASNIK 41/2013   DATUM:10.05.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. decembra 2008. godine), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09),

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
Ogranak Železnički Transport
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara skretnički delovi u okviru projekta Tekuće održavanje, Železnički Transport za 2013. godinu
(JN NN 1082/2013)

1. Podaci o naručiocu:
Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac Ogranak Železnički Transport, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
– Tekući račun 205-13550-81 ,
– Matični broj 7802161,
– PIB 101217456,
– Šifra delatnosti 3511
– Ogranak Društva Železnički Transport,,
– Telefon 011/8755-500,
– Telefaks 011/8755-502,
– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka dobara - Skretnički delovi u okviru projekta Tekuće održavanje, Železnički Transport za 2013-u godinu
Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz člana 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.
Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu 11:00 do 13:00 sati u prostorijama TENT A, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44 11500 Obrenovac, Sektor Poslovi komercijale i analitike.
– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 600,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
– zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu e-mail-om (na CD-u) uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
– Zainteresovani inostrani ponuđači 5 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG)

6. Poseta naručiocu je moguća . Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a najkasnije 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od dana objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS", sa naznakom: „Ponuda za JN 1082/2013 – ne otvarati uručiti Miljanu Pekoviću, Služba nabavke TENT-a". Ponudu poslati u 1 (jednom) pisanom primerku.

9. U slučajevima predviđenim Članom 32 ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 10:30 časova u prostorijama Službe nabavke, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. Osoba za kontakt je Miljan Peković , tel: 011/205-46-95 15895