Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara: zupčasta spojnica ENP 180 t/h u okviru projekta Tekuće održavanje, TE Kolubara za 2013-u godinu (JN NN 1009/2013)

SLUŽBENI GLASNIK 41/2013   DATUM:10.05.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS”, broj 116 od 22. decembra 2008. godine), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS”, broj 50/09),

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE”
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA” DOO OBRENOVAC
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44
Ogranak TE Kolubara, 3. oktobra 146

objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara: zupčasta spojnica ENP 180 t/h u okviru projekta Tekuće održavanje, TE Kolubara za 2013-u godinu
(JN NN 1009/2013)

1. Podaci o naručiocu:

Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla” d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac Ogranak TE Kolubara, 3. oktobra 146

– Tekući račun 205-13550-81 ,

– Matični broj 7802161,

– PIB 101217456,

– Šifra delatnosti 3511

– Ogranak Društva TE Kolubara ,

– Telefon 011/8162-153,

– Telefaks 011/81240-860,

– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka dobara – Zupčasta spojnica ENP 180 t/h u okviru projekta Tekuće održavanjwe, TE Kolubara za 2013-u godinu.

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS”, broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena

Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 9,00 do 13,00 sati u prostorijama „TENT” d.o.o Obrenovac, Ogranak TE Kolubara, Veliki Crljeni, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: 3. oktobra 146, 11563 Veliki Crljeni.

– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.200,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT” d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.

– Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

– Zainteresovani inostrani ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 12 evra na devizni račun PD „TENT” d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG)

6. Poseta naručiocu je je moguća. Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a najkasnije 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS”.

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS”, odnosno do ___.___.2013. godine, do 12.00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 1009/2013 – ne otvarati uručiti arhivi, Služba nabavke TENT-a – za Lilijan Jojić”. Ponudu poslati u 1 (jednom) pisanom + 1 (jednom) elektronskom primerku.

9. U slučajevima predviđenim Članom 32 ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenjeponuda, i to ___.___.2013. godine u ___.___ časova u prostorijama Službe nabavke.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. Osoba za kontakt je Lilijan Jojić, tel:011 8162- 310. 15895