Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga usluge čišćenja i pranja mazutnog postrojenja TENT A i B u okviru projekta tekuće održavanje, TENT B, TENT A za 2013. godinu JN ZSU 799/2013,1166/2013

SLUŽBENI GLASNIK 41/2013   DATUM:10.05.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22.12.2008. godine), i člana 3. „Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki " („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO
„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC
OGRANAK: TENT A I TENT B
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga
usluge čišćenja i pranja mazutnog postrojenja TENT A i B
u okviru projekta tekuće održavanje,
TENT B, TENT A za 2013. godinu
JN ZSU 799/2013,1166/2013

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla " d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B , Ušće poš. fah 35
– tekući račun: 205-13550-81,
– matični broj: 7802161,
– PIB: 101217456,
– šifra delatnosti 3511,
– Ogranak TENT A i B,
– telefon 8 111 989,
– telefaks 8 111 988,
– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka usluga čišćenja i pranja mazutnog postrojenja TENT A i B u okviru projekta tekuće održavanje za 2013. godinu.

3. Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

4. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

5. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena: relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

6. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu 9,00 do 13,časova u prostorijama „TENT" d.o.o Obrenovac, Ogranak TENT B Obrenovac – Ušće poš fah 35, odeljenje objedinjenih nabavki, upravna zgrada, prvi sprat.
– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od dinara 1180,00 sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
– zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili na e-mail adresu uz potvrdu prijema iste, uz ovlašćenje za pruzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
– Zainteresovani inostrani ponuđači 12 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o. Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SNJIFT code: KOBBRSBG).

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu PD „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B – Ušće poš. fah 35 Sektor Poslovi komercijale i analitike u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS", tj. do ___. ___. 2013. godine, do 11,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 799/2013,1166/2013 – ne otvarati uručiti arhivi Služba nabavke TENT-B na ruke Dare Petković". Ponudu poslati u jednom pisanom.

9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 11,30 časova u prostorijama Službe nabavke, ogranak TENT B.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. Osoba za kontakt je Dara Petković, tel: 011/81-11-989. 15367