Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova po ZSU 009371

На основу члана 72. Закона о јавним набавкама РС („Службени гласник РС", број 116 од 22. децембра 2008. године), и члана 3 „Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки" („Службени гласник РС", број 50/09)

ЈАВНО ПРЕДУЗЕЋЕ „ЕЛЕКТРОПРИВРЕДА СРБИЈЕ"

ПРИВРЕДНО ДРУШТВО „ТЕРМОЕЛЕКТРАНЕ НИКОЛА ТЕСЛА" ДОО

Огранак ТЕНТ А

11500 Обреновац, Богољуба Урошевића Црног 44

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ

за подношење понуда у отвореном поступку

за набавку радова по ЗСУ 009371

Подаци о наручиоцу: Привредно друштво „Термоелектране Никола Тесла" д.о.о., Обреновац Богољуба Урошевића Црног број 44, 11500 Обреновац, текући рачун 205-13550-81, матични број 7802161, ПИБ 101217456, шифра делатности 010102, огранак Друштва ТЕНТ А, телефон 011/2054-793, телефакс 011/8754-979, e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

1. Предмет набавке:Метализација цеви испаривача унутар котла на блоку А5

Детаљна спецификација - предмер дата је у конкурсној документацији.

2. Услови за учествовање: сва физичка и правна лица која испуњавају обавезне услове из члана 44. и 45. Закона о јавној набавци („Службени гласник РС", број 116/08)и остале услове примерене конкретној ЈН које је дефинисао наручилац у конкурсној документацији.

3. Критеријум за оцену понудеје најнижа понуђена цена.

4. Време и место увида и преузимање конкурсне документације: заинтересовани понуђачи могу да изврше увид у конкурсну документацију сваког радног дана у од 11,00 до 13,00 сати у просторијама ТЕНТ д.о.о Обреновац, Огранак ТЕНТ А – Сектор Послови комерцијале и аналитике, адреса: Богољуба Урошевића Црног 44, 11500 Обреновац.

На име трошкова умножавања и достављања конкурсне документације заинтересовани домаћи понуђачи уплатиће неповратни износ од 2.000,00 динара са урачунатим ПДВ-ом на текући рачун ТЕНТ д.о.о Обреновац број: 170-30008902000-98 код UniCredit Bank Србијаа.д, а инострани понуђачи уплатиће износ од 20 евра на девизни рачун ТЕНТ д.о.о Обреновац број 00-701-0030460.9 код Комерцијалне банке Београд: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFTcode: KOBBRSBG).

Заинтересовани понуђачи уз претходну најаву преузимају конкурсну документацију лично, поштом или у електронском формату (на ЦД-у) уз овлашћење за прeузимање исте, приложен доказ о уплати и идентификациони лист понуђача.

5. Посета наручиоцу – Огранак ТЕНТ А је обавезна. O извршеној посети, издаће се одговарајућа потврда. Посета се најављује 2 дана унапред, а пожељно је да не буде касније од 20. дана од објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС".

6. Обавезна садржина понуде утврђена је у конкурсној документацији.

7. Понуђачи су у обавези да уз понуду приложе банкарску тендерску гаранцију за озбиљност понуде у висини од најмање 2% од вредности понуде.

8. Рок и начин за достављање понуда: понуде се подносе у писаној форми у затвореној и печатом овереној коверти /омоту непосредно или поштом на адресу из тачке 1 у року од 30 дана од објављивања Јавног позива у „Службеном гласнику РС" до 10,00 часова,са назнаком: „Понуда за ЈН ЗСУ009371 – неотварати, уручити Жељку Ранковићу, Служба набавке ПКА ТЕНТ". Понуду послати у 1 (једном) писаном примерку.

9. У случајевима предвиђеним чланом 32 ЗЈН наручилац ће продужити рок за достављање понуда.

10. Уколико рок истиче на дан који је нерадан или на дан државног празника, као последњи дан наведеног рока ће се сматрати први следећи радни дан. Понуде поднете по истеку наведеног рока неће се разматрати и неотворене ће бити враћене понуђачу. Благовременост се цени према дану и сату приспећа у архиву наручиоца, а не према дану и сату предаје пошти.

11. Јавно отварање понуда биће обављено истог дана по истеку рока за подношење понуда у 10,30 часова у просторијама службе набавке, ТЕНТ д.о.о.

12. Представници понуђача на отварању морају приложити пуномоћје за заступање. О отварању понуда биће сачињен записник који ће у року од 3 дана бити достављен свим понуђачима.

13. Оквирни датум доношења одлуке о додели уговора је 30 дана од отварања понуда.

14. У складу са чланом 24. став 1. тачка 8. ЗЈН, наручилац најављује могућност да у наредне 3 године од дана закључења уговора, код нових радова и услуга који представљају понављање сличних радова или услуга извршење истих повери истом понуђачу коме је по овом јавном позиву доделио уговор.

15. Особа за контакт је Жељко Ранковић, 011/8755-011 лок. 731; 011/2054-793. 6653