Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za prikupljanje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara: garderobni dvodelni metalni ormani, arhivski metalni ormani, stolice, kancelarijske fotelje i pokretni radni sto u okviru nabavki osnovnih sredstava, pozicije 2.15, 2.16 i 2.17

Službeni glasnik 21/2012, 21.03.2012.

Na osnovu čl. 69. 70. i člana 72. stav 1. tačka 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08), a u skladu sa članom 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za prikupljanje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara:

garderobni dvodelni metalni ormani, arhivski metalni ormani, stolice, kancelarijske fotelje i pokretni radni sto u okviru nabavki osnovnih sredstava, pozicije 2.15, 2.16 i 2.17

JN broj 0001

1. Podaci o naručiocu:

Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac Ogranak Društva TE Kolubara 3. oktobar 146, 11563 Veliki Crljeni

– tekući račun 170-30008902000-98

– matični broj 7802161

– PIB 101217456

– šifra delatnosti 3511

– Ogranak Društva TE Kolubara

– telefon 011/8122-058, 8162-310

– telefaks 011/8122-058, 8162-310

– E-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

2. Predmet nabavke: Garderobni dvodelni metalni ormani, arhivski metalni ormani, stolice, kancelarijske fotelje i pokretni radni sto.

Detaljna tehnička specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: Pravo učešća imaju sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji i koja izvrše uplatu otkupa konkursne dokumentacije.

4. Ponuđači su u obavezi da za ozbiljnost Ponude prilože bankarsku tendersku garanciju u iznosu od 2% vrednosti ponude sa rokom važenja do momenta zaključivanja ugovora, a ne kraće od 60 dana od dana otvaranja ponuda.

5. Kriterijum za izbor ponude je najniže ponuđena cena.

6. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: Zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 8,00 do 14,00 časova u prostorijama TE Kolubare u Odeljenju komercijale, adresa: 3. oktobar 146 Veliki Crljeni.

– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.180,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TE Kolubara Veliki Crljeni broj: 170-30008902000-98 kod Uni credit banke.

– Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za preuzimanje iste i priloženom dokazu o uplati i identifikacionoj listi ponuđača.

– Zainteresovani inostrani ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 12 evra na devizni račun TENT d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

7. Poseta naručiocu je moguća. Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a najkasnije 20 tog dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

8. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

9. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti, omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 0001 – garderobni dvodelni metalni ormani, arhivski metalni ormani, stolice, kancelarijske fotelje i pokretni radni sto – ne otvarati, uručiti Sandri Nikolić – komercijala", na adresu TE Kolubara, Veliki Crljeni 11563, 3. oktobra 146. Ponuđač je dužan da na poleđini koverte, naznači naziv, adresu, telefon i kontakt osobu.

10. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

11. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

12. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 11,00 časova u prostorijama TE Kolubara, 3. oktobra 146, Veliki Crljeni.

13. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

14. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

15. Osoba za kontakt je Sandra Nikolić, 011/8122/058, 8162/310,

e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli . 9071