Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova poZSU 100956/6400-1B-JM -ZM

Službeni glasnik 22/2012. - 23.03.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08 od 22. decembra 2008. godine), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC

Ogranak TENT A

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku

radova poZSU 100956/6400-1B-JM -ZM

1. Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

- Tekući račun 205-13550-81,

- matični broj 7802161,

- PIB 101217456,

- šifra delatnosti 3511,

- Ogranak Društva TENT A,

- telefon 011/205-46-92, 011/205-45-43

- telefaks 011/8754-979,

- e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke je izvođenje radova vezanih za zamenu mernoupravljačkog sistema (DCS) bloka 1, na TENT B, Ušće, prema listi radova koja je detaljno navedena u konkursnoj dokumentaciji.

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji, u tehničkoj specifikaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08) i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u ovoj konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za ocenu ponudeje najniža cena.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 časova u prostorijamaTENT d.o.o. Obrenovac, Ogranak TENT A - Sektor poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 2.000,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o. Obrenovac broj:

170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbija a.d., a inostrani ponuđači uplatiće iznos od 20 evra na devizni račun TENT d.o.o. Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFTcode: KOBBRSBG).

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili elektronskom poštom (tif. ili pdf. format ) uz ovlašćenje ili zahtev za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

6. Poseta objektu naručioca - Ogranak TENT B, Ušće jeobavezna. Poseta se najavljuje2 dana unapred, a poželjno je da ne bude kasnije od17-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Ponuđači su u obavezi da uz ponudu dostave bezuslovnu i na prvi poziv naplativu bankarsku tendersku garanciju za ozbiljnost ponude u visini od najmanje 2% od vrednosti ponude (iskazano bez PDV-a).

9. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 23 danaod objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN ZSU 100956/6400-1B-JM-ZM - ne otvarati, uručiti Jeleni Mihajlović/Zorici Matić". Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.

10. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

11. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

12. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje ponuda u 11,00 časova u prostorijama Službe nabavke, TENT d.o.o.

13. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

14. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 15 dana od dana otvaranja ponuda.

15. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnost da u naredne 3 godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

16. Osoba za kontakt je Jelena Mihajlović i Zorica Matić, tel: 011/205-46-92, 011/205-45-43. 9448