Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

Odluka o izmeni ugovora IMP 23346 od 03-05-2012

ЈП "ЕЛЕКТРОПРИВРЕДА СРБИЈЕ" БЕОГРАД
Привредно друштво "ТЕРМОЕЛЕКТРАНЕ НИКОЛА ТЕСЛА" д.о.о ОБРЕНОВАЦ
Обреновац, ул. Богољуба Урошевића Црног 44
Врста наручиоца: Државно јавно предузеће
ОГРАНАК ДРУШТВА: ТЕНТ А
ДАТУМ
ЈН БРОЈ: 008653-2012-ЈМ

На основу члана 115 Закона о јавним набавкама и Прилога 3 Л Закона о јавним набавкама (Службени гласник РС 124/2012), доносим

О Д Л У К У
о измени уговора

1. Мења се уговор закључен са извршиоцем услуга - Институтом Михајло Пупин Аутоматика д.о.о, Волгина 15, Београд заводни број 23346, закључен дана 08.05.2012. године.

2. Предмет набавке – уговора је пројектовање и имплементација симулатора МРУ система технолошког процеса блока А4, а шифра из општег речника набавки је: 38970000 - Истраживачки, испитивачки и научно-технички симулатор.

3. Првобитни рок извршења је 12 месеци од дана потписивања уговора, а нови рок извршења је 18 месеци од дана потписивања основног уговора, односно 08.11.2013, уз обавезу наручиоца да извршиоцу обезбеди могућност рада на објекту и после 15 часова и обавезу Извршиоца да достави банкарску гаранцију за добро извршење посла у складу са новим роком извршења.

4. Првобитна вредност уговора остаје непромењена и износи 48.937.798,80 динара без ПДВ-а (словима: четрдесетосаммилионадевестотридесетседамхиљадаседамстодеведесетосамдинара и 80/100), подложна је усклађивању у складу са кретањем индекса потрошачких цена закључно са роком извршења дефинисаним основним уговором (мај 2013).

О б р а з л о ж е њ е

Објективни разлози за измену уговора:
Задатак овог обимног модерног и комплексног система симулатора рада блока је да се добије систем који у највернијем облику моделира рад блока термоелектране, а на коме би се могло урадити неколико важних процеса:
1. Процес обуке руковаоца у различитим фазама
2. Процес обуке инжењерског особља производње
3. Процес анализе рада појединачних подсистема блока и испитивање могућности оптимизације рада истих као и блока у целини и обезбеђивање платформе за следећи пројекат креирања оптимизационих алгоритама у саветодавном и аутоматском режиму.
Извршилац је детаљно образложио разлоге за кашњење, предложио нови рок за извршење, а да се при томе комерцијални услови који се односе на вредност посла и клизање цене не мењају. Додатно, предложио је да се екипи ИМП обезбеди могућност рада у Сали за обуку и после 15 часова (допис у прилогу).

Овако сложен развојни посао подразумевао је и максимално учешће стручног особља корисника у испитивању и доказивању карактеристика система. Узимајући у обзир озбиљне текуће обавезе у редовном одржавању производње блокова и поред великог залагања стручна екипа ТЕНТ-А није могла упочетку учествовати у довољној мери у тестирању имплементираних алгоритама, тако да су и примедбе ТЕНТ-А, а које су све коректне и уважене, стигле доста касно и значајно утицале на завршетак финалног тестирања система, а које се може и завршити само уз активно учешће стручне инжењерске екипе ТЕНТ-А.

Додатно, за поједине анализе и експерименте морају се створити услови за промену режима рада блока, за шта је потребна сагласност диспечера или чекање да се кроз жељени радни режим прође у току нормалне експлоатације блока.

Извод из конкурсне документације у којем се налази основ за измену:
Имајући у виду да је чланом 10. уговора предвиђено је да уколико дође до закашњења рока, наручилац може да захтева одређивање новог рока, а да ако и овај рок не буде одржан наручилац има право раскида уговора и обештећење за настале трошкове, одговорно лице доноси одлуку о измени наведеног уговора.

Директор ТЕНТ ДОО

__________________________
Мр Чедомир Поноћко,
дипл. инж. електротехнике

Прилог:
• Извештај о стању на пројекту Симулатор и молба за продужење рока од 08.07.2013
• Предлог Анекса I основног уговора број 23346 од 03.05.2012.