Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda U otvorenom postupku za nabavku dobara – sredstva i oprema za ličnu i kolektivnu zaštitu na radu po partijama

Službeni glasnik 34/2012 18.04.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08) i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda

U otvorenom postupku za nabavku dobara – sredstva i oprema za ličnu i kolektivnu zaštitu na radu po partijama:

- partija 1: zaštita disajnih organa,

- partija 2: zaštita glave,sluha,očiju i lica,

- partija 3: zaštita celog tela,

- partija 4: zaštita ruku i šaka,

- partija 5: zaštitna sredstva i oznake,

- partija 6: prva pomoć,

- partija 7: zaštita sluha,

- partija 8: zaštitna elektroizolaciona sredstva.

1. Podatci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B Ušće poštanski faks 35.

Tekući račun 205-13550-81 ,

Matični broj 7802161,

PIB 101217456,

Šifra delatnosti 3511,

Telefon 011/8 111 989,

Telefaks 011/8 111 988,

e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka dobara – sredstva i oprema za ličnu i kolektivnu zaštitu na radu – N9169/12,9170/12,9171/12,9172/12,9173/12,9174/12,9175/12,9176/12.

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08) i ostale uslove primerene konkretnoj javnoj nabavci, koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.

Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 8,00 do 14,00 časova u prostorijama PD „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B - Ušće poš. faks 35 Sektor Poslovi komercijale i analitike.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.180,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Beograd.

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzmaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili na E-mail adresu uz potvrdu prijema iste, uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

Zainteresovani inostrani ponuđači 12 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd:IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFTcode: KOBBRSBG).

6. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

7. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu PD „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TENT B - Ušće poš.fah 35 Sektor Poslovi komercijale i analitike u roku od 30 dana od dana objavljivanja Javnog poziva u „Službenom Glasniku RS", do 11,00 časovasa naznakom: „Ponuda za JN-9169/12, 9170/12, 9171/12, 9172/12, 9173/12, 9174/12, 9175/12, 9176/12. ne otvarati uručiti Slaviša Zečević Služba nabavke TENT-a. Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.

8. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžitirokza dostavljanje ponuda.

9. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču.Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

10. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenjeponuda u 11,30 časova u prostorijama Službe nabavke TENT-a, Ogranak TENT B, Ušće poš. faks 35, upravna zgrada, prvi sprat, sala za sastanke.

11. Predstavnici Ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od tri dana biti dostavljen svim ponuđačima.

12. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

13. Osoba za kontakt je Slaviša Zečević, tel: 011/8111- 989. 12535