Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara izrada i isporuka vratila mlina čekićara Ø535h5130, prema crtežu broj F3E14994b u okviru nestandardnog remonta A3, pozicija 3 (JN NN 0126)

Službeni glasnik 42/2012 - 30.04.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO „TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA"

DOO OBRENOVAC

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44

Ogranak TE „Kolubara" Veliki Crljeni

11563 Veliki Crljeni, 3. oktobra 146

upućuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara

izrada i isporuka vratila mlina čekićara Ø535h5130, prema crtežu broj F3E14994b u okviru nestandardnog remonta A3, pozicija 3

(JN NN 0126)

1. Podaci o naručiocu:

Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o., Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac, Ogranak TE „Kolubara" Veliki Crljeni, 3. oktobra 146, 11563 Veliki Crljeni

– Tekući račun: 170-30008902000-98,

– Matični broj: 7802161,

– PIB: 101217456,

– Šifra delatnosti: 3511,

– Ogranak Društva: TE „Kolubara", Veliki Crljeni,

– Telefon: 011/ 8122-058, 011/2054-943,

– Telefaks: 011/8162-310,

– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: izrada i isporuka vratila mlina čekićara Ø535h5130, prema crtežu broj F3E14994b

Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glavnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Ponuđači su u obavezi da za ozbiljnost Ponude prilože bankarsku tendersku garanciju u iznosu od 2% vrednosti ponude sa rokom važenja do momenta zaključivanja ugovora, a ne kraće od 60 dana od dana otvaranja ponuda

5. Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Elementi kriterijuma za izbor najpovoljnije ponude:

– cena 80 pondera

– reference 20 pondera

Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

6. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 sati u prostorijama TENT d.o.o Obrenovac, Ogranak TE „Kolubara", Veliki Crljeni, Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: 3 oktobra 146, 11563 Veliki Crljeni.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 1.180,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbija a.d, a inostrani ponuđači uplatiće iznos od 20 evra na devizni račun TENT d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično ili poštom, uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

7. Poseta naručiocu je moguća. Poseta se najavljuje dva dana unapred, a najkasnije 20. dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

8. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

9. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 12,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN NN 0126 – Izrada i isporuka vratila mlina čekićara Ø535h5130, prema crtežu broj F3E14994b – ne otvarati uručiti Snežani Kotlajić – Služba nabavke na adresu TE KOLUBARA, Veliki Crljeni 11563, ulica 3 oktobra broj 146".

Ponuđač je dužan da na poleđini koverte, naznači naziv, adresu, telefon i kontakt osobu.

10. Ponudu poslati u jednom pisanom primerku.

11. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

12. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje u pošti.

13. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u 12,30 časova u TE „Kolubara" Veliki Crljeni u Sali za rekonstrukcije, 3. oktobra 146, 11563 Veliki Crljeni.

14. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

15. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

16. Osoba za kontakt je Snežana Kotlajić, tel: 011/2054-943, 8122-058.

14192