Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga po ZSU 001366-12-JM

Službeni glasnik 58/2012 - 13.06.2012

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. 12. 2008. godine) i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO „TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO

OGRANAK TENT A

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

oglašava

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga po ZSU 001366-12-JM

1. Podaci o naručiocu:

Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac

Tekući račun 205-13550-81

Matični broj 7802161

PIB 101217456

Šifra delatnosti 3511

Ogranak Društva TENT A

Telefon 011/205-46-92

Telefaks 011/8754-979

E-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

2. Predmet nabavkeje izrada tehničke dokumentacije za potrebeizmeštanja gasne stanice za propan-butan na lokaciji TENT A na novu lokaciju u krugu TENT A i povezivanja sa postojećom instalacijom za razvod gasa (zbog izgradnje postrojenja za odsumporavanje dimnih gasova). Projektni zadatak jesastavni deo konkursne dokumentacije.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08) i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za ocenu ponudeje najniža cena.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 časova u prostorijamaTENT d.o.o Obrenovac, Ogranak TENT A – Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 2.000,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbijaa.d, a inostrani ponuđači uplatiće iznos od 20 evra na devizni račun TENT d.o.o. Obrenovac broj 00-701-0030460.9kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili elektronskom poštom (tif. ili pdf. format) uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

6. Poseta naručiocu – Ogranak TENT Ajeobavezna. Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a poželjno je da ne bude kasnije od 20. dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti/omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 35 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do 10,00 časova,sa naznakom: „Ponuda za JN ZSU 001366-12-JM – ne otvarati, uručiti Jeleni Mihajlović, Služba nabavke PKA TENT". Ponudu poslati u 1 pisanom primerku.

9. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi sledeći radni dan.Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču.Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje ponuda u 11,00 časova u prostorijama Službe nabavke, TENT d.o.o.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 15 dana od dana otvaranja ponuda.

14. Osoba za kontakt je Jelena Mihajlović, tel: 011/875-50-11 lok 369;

011/205-46-92. 20273