Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova po ZSU 000093/12

Službeni glasnik 77/2012. - 07.08.2012.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116/08 od 22. decembra 2008. godine), i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"

PRIVREDNO DRUŠTVO

„TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO OBRENOVAC

OGRANAK TENT A

11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44

objavljuje

JAVNI POZIV

za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova poZSU 000093/12

Podaci o naručiocu: Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla" d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Tekući račun 205-13550-81,

Matični broj 7802161,

PIB 101217456,

Šifra delatnosti 010102

Ogranak Društva TENT A,

Telefon 011/2054-793,

Telefaks 011/8754-979,

E-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

1. Predmet nabavke: radovi na zameni i nabavci dnevnih rezervoara mazuta i nafte.

2. Detaljna specifikacija – predmer data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz člana 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08) i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za ocenu ponudeje najniža ponuđena cena.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu od 11,00 do 13,00 časova u prostorijama TENT d.o.o Obrenovac, Ogranak TENT A – Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: Bogoljuba Uroševića Crnog 44, 11500 Obrenovac.

Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 118,00 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun TENT d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit Bank Srbijaa.d, a inostrani ponuđači uplatiće iznos od 1 evro na devizni račun TENT d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9kod Komercijalne banke Beograd:IBAN: RS 35 205 0070 100 3046 0987(SWIFTcode: KOBBRSBG).

Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.

6. Poseta naručiocu – Ogranak TEM je obavezna. O izvršenoj poseti, izdaće se odgovarajuća potvrda. Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a poželjno je da ne bude kasnije od 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Ponuđači su u obavezi da uz ponudu prilože bankarsku tendersku garanciju za ozbiljnost ponude u visini od najmanje 2% od vrednosti ponude.

9. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS", tj. do 10,00 časova, sa naznakom: „Ponuda za JN ZSU000093/12- neotvarati, uručiti Željku Rankoviću, Služba nabavke PKA TENT". Ponudu poslati u 1 (jednom) pisanom primerku.

10. U slučajevima predviđenim članom 32. ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

11. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će se smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

12. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje ponuda u 10,30 časova u prostorijama Službe nabavke, TENT d.o.o.

13. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

14. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

15. U skladu sa članom 24. stav 1. tačka 8. ZJN, naručilac najavljuje mogućnost da u naredne 3 godine od dana zaključenja ugovora, kod novih radova i usluga koji predstavljaju ponavljanje sličnih radova ili usluga izvršenje istih poveri istom ponuđaču kome je po ovom javnom pozivu dodelio ugovor.

16. Osoba za kontakt je Željko Ranković, tel: 011/8755-011 lok. 731; 011/2054-793. E-6468