Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga kontrola radioaktivnosti u radnoj i životnoj sredini za TENT A, TENT B, TEK i TEM u okviru projekta Tekuće održavanje, korporativni poslovi za 2013-u godinu (JN ZSU 703/2013)

SLUŽBENI GLASNIK 42/2013   DATUM:14.05.2013.

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS", broj 116 od 22. decembra 2008. godine) i člana 3. Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki („Službeni glasnik RS", broj 50/09)

JAVNO PREDUZEĆE „ELEKTROPRIVREDA SRBIJE"
PRIVREDNO DRUŠTVO „TERMOELEKTRANE NIKOLA TESLA" DOO
Ogranak PD TE Nikola Tesla d.o.o. Obrenovac
11500 Obrenovac, Bogoljuba Uroševića Crnog 44
objavljuje

JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku usluga
kontrola radioaktivnosti u radnoj i životnoj sredini za TENT A, TENT B, TEK i TEM u okviru projekta Tekuće održavanje,
korporativni poslovi za 2013-u godinu
(JN ZSU 703/2013)

1. Podaci o naručiocu:
Privredno društvo „Termoelektrane Nikola Tesla " d.o.o. Obrenovac Bogoljuba Uroševića Crnog broj 44, 11500 Obrenovac Ogranak PD TE Nikola Tesla d.o.o. Obrenovac.
– Tekući račun 205-13550-81,
– Matični broj 7802161,
– PIB 101217456,
– Šifra delatnosti 3511
– Ogranak Društva PD TE Nikola Tesla d.o.o. Obrenovac ,
– Telefon 011/20 54 699 ,
– Telefaks 011/8754-979,
– e-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Predmet nabavke: nabavka usluga – Kontrola radioaktivnosti u radnoj i životnoj sredini za TENT A, TENT B, TEK i TEM u okviru projekta Tekuće održavanje, KORPORATIVNI POSLOVI za 2013-u godinu.
Detaljna specifikacija data je u konkursnoj dokumentaciji.

3. Uslovi za učestvovanje: sva fizička i pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove iz čl. 44. i 45. Zakona o javnoj nabavci („Službeni glasnik RS", broj 116/08), i ostale uslove primerene konkretnoj JN koje je definisao naručilac u konkursnoj dokumentaciji.

4. Kriterijum za izbor ponude je najniža ponuđena cena.
Relativni značaj kriterijuma opisan je u konkursnoj dokumentaciji.

5. Vreme i mesto uvida i preuzimanje konkursne dokumentacije: zainteresovani ponuđači mogu da izvrše uvid u konkursnu dokumentaciju svakog radnog dana u vremenu ___:___ sati u prostorijama Bogoljuba Uroševića Crnog 44 „TENT" d.o.o Obrenovac, Ogranak PD TE Nikola Tesla d.o.o. Obrenovac Sektor Poslovi komercijale i analitike, adresa: .
– Na ime troškova umnožavanja i dostavljanja konkursne dokumentacije zainteresovani domaći ponuđači uplatiće nepovratni iznos od 300 dinara sa uračunatim PDV-om na tekući račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj: 170-30008902000-98 kod UniCredit banke.
– Zainteresovani ponuđači uz prethodnu najavu preuzimaju konkursnu dokumentaciju lično, poštom ili u elektronskom formatu (na CD-u) uz ovlašćenje za preuzimanje iste, priložen dokaz o uplati i identifikacioni list ponuđača.
– Zainteresovani inostrani ponuđači 3 evra na devizni račun PD „TENT" d.o.o Obrenovac broj 00-701-0030460.9 kod Komercijalne banke Beograd: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

6. Poseta naručiocu je je moguća . Poseta se najavljuje 2 dana unapred, a najkasnije 20-og dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS".

7. Obavezna sadržina ponude utvrđena je u konkursnoj dokumentaciji.

8. Rok i način za dostavljanje ponuda: ponude se podnose u pisanoj formi u zatvorenoj i pečatom overenoj koverti / omotu neposredno ili poštom na adresu iz tačke 1 u roku od 30 dana od objavljivanja Javnog poziva u „Službenom glasniku RS" do ___:___ časova, sa naznakom: „Ponuda za JN 703/2013 - ne otvarati uručiti Danijeli Janjić Služba nabavke TENT-a". Ponudu poslati u 1 (jednom) pisanom primerku.

9. U slučajevima predviđenim Članom 32 ZJN naručilac će produžiti rok za dostavljanje ponuda.

10. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili na dan državnog praznika, kao poslednji dan navedenog roka će smatrati prvi sledeći radni dan. Ponude podnete po isteku navedenog roka neće se razmatrati i neotvorene će biti vraćene ponuđaču. Blagovremenost se ceni prema danu i satu prispeća u arhivu naručioca, a ne prema danu i satu predaje pošti.

11. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno istog dana po isteku roka za podnošenje u ___:___ časova u prostorijama Službe nabavke, TENT A.

12. Predstavnici ponuđača na otvaranju moraju priložiti punomoćje za zastupanje. O otvaranju ponuda biće sačinjen zapisnik koji će u roku od 3 dana biti dostavljen svim ponuđačima.

13. Okvirni datum donošenja odluke o dodeli ugovora je 30 dana od dana otvaranja ponuda.

14. Osoba za kontakt je Janjić Danijela, tel: 011/20 54 699. 15626