Kontakt

Javne nabavke

komercijala@eps.rs

011 / 20 56 920

064 / 60 16 920

 

JAVNI POZIV za podnošenje ponuda u otvorenom postupku za nabavku radova na dogradnji, nadziđivanju i rekonstrukciji postojećeg objekta broj 915 (bivše skladište za potrebe ONO) u krugu TENT B na katarstarskoj parceli broj 95/1 KO Ušće

На основу члана 72. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС", број 116/08 од 22. децембра 2008. године) и члана 3. Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки („Службени гласник РС", број 98/04)

ЈАВНО ПРЕДУЗЕЋЕ „ЕЛЕКТРОПРИВРЕДА СРБИЈЕ"

ПРИВРЕДНО ДРУШТВО

„ТЕРМОЕЛЕКТРАНЕ НИКОЛА ТЕСЛА" ДОО ОБРЕНОВАЦ

Огранак ТЕНТ Б, Поштански фах 35, Ушће

11500 Обреновац, Богољуба Урошевића Црног 44

објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ

за подношење понуда у отвореном поступку за набавку радова на доградњи, надзиђивању и реконструкцији постојећег објекта број 915 (бивше складиште за потребе ОНО) у кругу ТЕНТ Б на катарстарској парцели број 95/1 КО Ушће у циљу пренамене истог у објекат за смештај варогасне јединице ТЕНТ Б, као и централне архиве
ЈН 6326/Б

1. Подаци о наручиоцу: Привредно друштво „Термоелектране Никола Тесла" д.о.о. Обреновац, Богољуба Урошевића Црног 44, 11500 Обреновац, Огранак ТЕНТ Б Ушће, Поштански фах 35.

– Текући рачун 205-13550-81,

– Матични број 7802161,

– ПИБ 101217456,

– Шифра делатности 3511,

– Телефон 011/81-11-864; 81-11-860,

– Телефакс 011/81-11-992,

– E-mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

2. Предмет набавке: извођење радова на доградњи, надзиђивању и реконструкцији постојећег објекта број 915 (бивше складиште за потребе ОНО) у кругу ТЕНТ Б, на катарстарској парцели број 95/1 КО Ушће, у циљу пренамене истог у објекат за смештај варогасне јединице ТЕНТ Б, као и централне архиве.

Детаљна спецификација дата је у конкурсној документацији.

3. Услови за учествовање: сва физичка и правна лица која испуњавају обавезне услове из чл. 44. и 45. Закона о јавној набавци („Службени гласник РС", број 116/08) и остале услове примерене конкретној ЈН које је дефинисао наручилац у конкурсној документацији.

4. Критеријум за избор понуде је економски најповољнија понуда са следећим елементима:

– цена,

– референце.

Релативни значај критеријума описан је у конкурсној документацији.

5. Време и место увида и преузимање конкурсне документације: заинтересовани понуђачи могу да изврше увид у конкурсну документацију сваког радног дана у времену од 11,00 до 13,00 часова, у просторијама Комерцијалне службе ПД „ТЕНТ" д.о.о Обреновац, Огранак ТЕНТ Б – Ушће.

На име трошкова умножавања и достављања конкурсне документације заинтересовани домаћи понуђачи уплатиће неповратни износ од 500,00 динара са урачунатим ПДВ-ом на текући рачун ПД „ТЕНТ" д.о.о. Обреновац број: 170-30008902000-98 код UniCredit Bank Србија а.д.

Заинтересовани понуђачи уз претходну најаву преузмају конкурсну документацију лично, поштом или електронском поштом уз овлашћење за прузимање исте (ако се документација преузима лично), приложен доказ о уплати и идентификациони лист понуђача (који поред података о понуђачу садржи и број телефона и име особе за контакт за ову јавну набавку).

Заинтересовани инострани понуђачи 5,00 евра на девизни рачун ПД „ТЕНТ" д.о.о Обреновац број 00-701-0030460.9 код Комерцијалне банке Београд: IBAN: RS 35 2050 070 100 3046 0987 (SWIFT code: KOBBRSBG).

6. Посета наручиоцу је обавезна. Посета се најављује 2 дана унапред, а препоручљиво најкасније 20-ог дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС".

7. Обавезна садржина понуде утврђена је у конкурсној документацији.

Рок и начин за достављање понуда: понуде се подносе у писаној форми у затвореној и печатом овереној коверти / омоту непосредно или поштом на адресу из тачке 1 у року од 30 дана од објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС" до 12,00 часова, са назнаком: „Понуда за ЈН број 6326/Б – не отварај", уручити архиви ТЕНТ Б за Десу Ковачевић-Покрајац.

8. У случајевима предвиђеним чланом 32. ЗЈН наручилац ће продужити рок за достављање понуда.

9. Уколико рок истиче на дан који је нерадан или на дан државног празника, као последњи дан наведеног рока ће сматрати први следећи радни дан. Понуде поднете по истеку наведеног рока неће се разматрати и неотворене ће бити враћене понуђачу. Благовременост се цени према дану и сату приспећа у архиву наручиоца, а не према дану и сату предаје пошти.

10. Јавно отварање понуда биће обављено истог дана по истеку рока за подношење у 12,30 часова у просторијама Комерцијалне службе ТЕНТ „Б" –Ушће, сала 1 спрат.

11. Представници понуђача на отварању морају приложити пуномоћје за заступање. О отварању понуда биће сачињен записник који ће у року од 3 дана бити достављен свим понуђачима.

12. Оквирни датум доношења одлуке о додели уговора је 30 дана од дана отварања понуда.

13. У складу са чланом 24. став 1. тачка 8. ЗЈН, Наручилац најављује могућност да у наредне 3 године од дана закључења уговора, код нових радова и услуга који представљају понављање сличних радова или услуга извршење истих повери истом понуђачу коме је по овом јавном позиву доделио уговор.

14. Особа за контакт је Деса Ковачевић-Покрајац, тел: 011/81-11-864; 011/81-11-860. 6839